WS 5/6 + rozjazd

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 0

10minut truchtania 10km/h. Tętno dzisiaj wyższe niż zazwyczaj.

sala 1h20mminut

Rowerek lekko na wzrastającej kadencji 15minut:

Wałek 20minut

Wnioski:
- przysiady na początku robiłem na zmianę z inną osobą i zagotowałem (widać to po mało spadający tętnie w przerwach jeszcze przewalałem ciężary ;) organizm przez co w środku ciut dłuższy odpoczynek, gdzie czekałem aż ziomek zrobi dwie serie. Jeżeli chodzi o jakoś zdecydowanie więcej powtórzeń robiłem na raz. Od 30 do 37 powtórzeń bez zatrzymania (poza dwoma pierwszymi rozgrzewkowymi, które zrobiłem na raz).
Za tydzień 6 serii na maxa!
- wejścia na podest. Mimo, że zrobiłem 1 serie przysiadów mniej to tutaj nie mogłem przekonać organizmu do 60powtórzeń. Po każdej serii dosłownie przyklękałem.
Za tydzień choćbym miał zemdleć cel 60reps.
- wykroki. Naprawdę pozytywnie. Mam zasadę przy wykrokach (jak i przysiadach), że mogę jeden max dwa razy przystanąć złapać oddech. Niestety łapanie oddechu nie pozwala odpocząć... Stąd drugą i trzecią sierię robiłem na maxa dla dwóch postojów, bo musiałbym robić kolejne, aby zrobić60reps
Za tydzień naturalnie będę dążył do 60reps chociaż wejścia są ważniejsze
- żuraw ok
- dwugłowe na maszynie ok

- te treningi sprawiają, że jestem wstanie siłę robić na granicy strefy 5, co do tej pory nie było możliwe. Trening działa bardzo synergicznie!
- puls chyba optymalny, ale na pewno przy 60reps w wejściu wszedłbym wyżej. W wykrokach i przysiadach raczej trudniej to osiągnąć ze względu na mniejsze zaangażowanie całego ciała

- odkrycie roku - wałek! Będę to powtarzał.

Planowałem jutro zrobić E1/E2 + trening mocy. Niby to tylko 10minut pracy, ale raczej nie podejmę się 3ciego z rzędu treningu z tak mocno obciążającym organizm treningiem. Moc rozpocznę raczej za dwa tygodnie jak skończę WS na siłowni. Jutro to zweryfikuję czy nogi będą miękkie jak rozgotowany makaron :D.