Niedzielna wycieczka

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj ustawka w Pasi. W planach zakończenie sezonu w doborowym towarzystwie i trening wytrzymałości siłowej na podjazdach w tle. Niestety ten drugi element wyszedł po łebkach. Co prawda zrobiłem kilka minut z zamierzoną intensywnością, ale nie był to taki planowany i wykonany od A -> Z trening.
Ponadto na zjeździe do Zawonii łańcuch zeskoczył mi z kasety i zaklinował się w szparze między orzechem i widełkami. Efekt minuta wyrywania łańcucha ze szczeliny i zgubiony peleton. Na szczęście przewidując jak pojedzie poleciałem do Ludgierzowic uskutecznić kilka podjazdów w oczekiwaniu na chłopaków. Nie wyszło tego za dużo, ale to dobrze, bo i tętno dzisiaj leżało. Mimo uczucia, że podjazdy robię dobrze.
Niestety po raz kolejny sprawdza się to, że 7 koronek na rozpiętości 13-32 sprawia, że raz kręcę za szybko, raz za wolno. Mało jest jazdy na tej wymarzonej kadencji. Podjazdy takie szarpane wychodzą i część bez sensu siłowo.

Bardzo udany wypad. Mnóstwo jazdy w pierwszej strefie, której dzisiaj potrzebowałem i plan tygodniowy wypełniony w 100%. Oby więcej takich.

Ps. Waga po powrocie do domu 78,5kg. Wziąłbym na ten moment taką w ciemno przy pełnym odżywieniu organizmu :P.

Kategoria Trening outdoor

suchy
| 20:40 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Tomek, Twojej sezonowej taktyki treningowej nikt nie potrafi rozszyfrować i Atari (garmin) w tym nie pomaga:) Wiadomo tylko, że odpalasz w październiku, kropka:)
Platon
| 16:19 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Ja sekrety mojego treningu na garmin connect zdradzam od 3 lat i chyba jeszcze nikt z tego nie skorzystał ;D
marathonrider
| 14:09 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Właśnie zastanawiam się czy udostępniać wyniki treningów na garminie i czy brać go ze sobą na spinning. W zasadzie duża część moje know-how mylnego czy nie. Do tego popartego opisem zostanie odkryta.

Moim atutem pozostanie już tylko brutalna siła %-).
Platon
| 10:11 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Fajnie, że sprawiłeś sobie Garmina, będzie można podglądać Twoje treningi i porównywać dane po wspólnych jazdach :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potoa