M1 + E2 potem E1

Sobota, 29 grudnia 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 1

Mocno rozespany wstaję o 7 rano i pada decyzja. Co mi tam, wyskoczę na 4h zrobić trochę mieszanej jazdy w towarzystwie.
Wymaksowany wpadam na miejsce spotkania. Okazuje się, że nie tylko ja się spóźniam, czego efektem było ogólne wyziębienie organizmu. Na starcie ja na stalowym rumaku i 6 chłopaków.
Tematem treningu było:
Dariusz robi tlen na przodzie i co chwilę ktoś podjeżdżam do niego, aby mu potowarzyszyć. Ja niestety przesiedziałem całość w tyle peletoniku. Walcząc na granicy 2/3 strefy.
Tempo żwawe (obiecane było niższe). Pierwsze dwie godziny z chłopakami starałem się pojechać na kadencji. Za wyjątkiem dwóch fragmentów, gdzie raz wypadałem z 3 strefy i drugi jak mnie zerwali xD. Trochę wstyd, ale na "premii górskiej" chłopaki popuścili wodzę fantazji. Zaraz po niej popas w sklepie i ja decyduję się uciec na Wrocław, aby nie wyszedł mi z treningu wyścig.
Pozostałe bez mała dwie powrotne z bocznym szczypiącym moją psychikę wiatrem już wolniej. Wolniej i pod kątem prędkości... kadencji... pulsu... Taka przejażdżka z wypatrywaniem domu w tle. Ostatnie 20-30minut chciałem pojechać <65%, ale efekt ucieczki mocno dawał mi się we znaki. Ponadto nie chciałem się toczyć <20km/h.

Czas w strefach (niestety losowo wchodziłem w strefy. Taka fajna jazda mieszana):
1 1h44m (w zasadzie całość to powrót do domu)
2 1h20m30s
3 53m
4 9m20s
5 0
Nie wiem czemu GTC zliczył mi 4h07m. Muszę to rozpracować.