Leniwie oj leniwie

Niedziela, 29 lipca 2012 · dodano: 30.07.2012 | Komentarze 0

Obudziłem się o 7:00 z okropnym bólem nóg. Jak pisałem w życiu takiej siły na kadencji 30-40 nie zrobiłem i nie chciałbym tego palącego bólu za często powtarzać :D. Byłem nie do życia, ale na szczęście zasnąłem i wygramoliłem się z łóżka o 10:30. Niestety na odwiedziny w Trzebnicy było już za późno to i motywacja do działania spadła. Przeleżałem więc większość dnia z zakwaszonymi nogami, bo tak lubię :D.
Z domu wyleciałem dopiero koło 15stej. Szybkie zakupy i do FA na spinning rozkręcić nogę.
Jednak najpierw silownia:
10 serii na klatkę piersiową
10 serii na barki
na brzuch nie było siły
45minut walczenia z żelastwem. Całkiem przyzwoicie. Zauważyłem, że teraz do targania żelastwa podchodzę bardziej lightowo przez co te treningi nie mają zamierzonej objętości, ale za to intensywność wzrosła znacznie. No nic w zimie przycisnę na pakerni.

Spinnig 1h45m:
pierwsze 30 minut to istna masakra :D. Tętno 105-120. Dopiero po jakimś czasie przycisnąłem i w pierwszej godzinie 2 razy osiągnąłem Hrmax na poziomie 135 (68%)! Wszystko na wysokiej kadencja, aby wyprowadzić kwas z mięśni. Hrśr z pierwszej godziny 121 61% Hrmax.
Szybkie rozciąganie do szatni po drugi bidon wody i działam dalej. Teraz już lepiej 135 osiągnąłem niemal od razu i znowu zdołowałem się na 115... tak wyglądało moje kolejne 30 minut rozkręcania nogi. Interwały przeplatane 58 - 68 % :D. Za ostatnim razem dowaliłem do pieca i osiągnąłem 77% Hrmax. Później uż wyciszenie i przy dostojnych 84bpm wychodzę z sali. Zaczyna mi się podobać takie niskie tętno przy kończeniu treningu. Bardzo budujące.