E1 M1 E1 M2 E1

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 16.02.2013 | Komentarze 0

W piątek ledwo chodziłem do tego we Wrocławiu dopiero o 19:30... treningu nie było...

Dzisiaj rano budzę się i nogi dalej pobolewają. Nieźle dostały w kość. Bez większego przekonania wybrałem się do fabryki mocy (jeszcze bez mocy), aby zrobić tempówkę. Rozgrzewka bez zapału, ale przekręcona nogi się w tym czasie rozgrzały i wystartowałem.
Jako, że treningi na stacjonarce łatwiej wchodzą tempówka zrobiona bez problemu. Jedyna obawa dotyczyła zmęczenia ogólnego. Okazuje się, że poza bólem nóg organizm pracuje prawidłowo. Godzina wykonana głównie na kadencji 85-95, czyli takiej jaką osiągam przy jeździe pod wiatr.
15minut lekko. Po czym 4 serie tempówki interwałowej. Na zdecydowanie większej mocy i już na wysokiej kadencji 100-110.
Pierwsze powtórzenie wykonane optymalnie.
W drugim poszedłem za mocno przez co skróciłem powtórzenie.
3 i 4rte powtórzenie dłużej na odpowiednim poziomie mocy.
Kolejne tempówki interwałowe po płaskim/pod górę w kolejnym mikrocyklu będę starał się robić możliwie w strefie 5A by przygotować organizm do interwałów :).
30minut zabawy w strefie 1 robiąc lekko wytrzymałość i wystarczy tego chomikowania.
Po południu w planie rozjazd i jutro choćby się waliło trening wytrzymałościowy w terenie.

Tydzień miał być najmocniejszy w mikrocyklu, a wyjdzie na to, że zrobię go na pół gwizdka. Brak jednego treningu siły i kilka godzin wytrzymałości.
Na plus coraz lepsze treningi WS i mam nadzieję, że ostatnie 3 w tym sezonie przygotowań dadzą mi odpowiednio mocno w kość.

Waga rano po maksowaniu 80,9kg.