Le Tabata v.2

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 3

Dwadzieścia minut biegania. Tyle wystarczyło, aby zaczęła mnie boleć noga. Gdyby nie rower byłbym niepełnosprawny :(.

Tabata dzisiaj suwnica w staniu na bramie sztanga +20kg:
19 reps
rest
18 reps
15 reps
12 reps
rest
16 reps

Wiążę dużą nadzieję z Tabatą na siłowni jako alternatywa dla długich treningów siłowych, w okresie wiosenno-letnim.

45 minut rozjazdu na biku

Wnioski:
-muszę zwiększyć obciążenie i zmniejszyć liczę powtórzeń do 15 na serie. Jak zrobię pełen trening z takim obciążeniem kolejnym razem dorzucę obciążenia.
- zmęczenie było akceptowalna, ale mniejsze jak na suwnicy poziomej. Jednak chciałbym wykonywać to ćwiczenie na stojaka i z dobrze dobranym obciążeniem do ilości powtórzeń na serię w mojej opinii powinien ten trening przynieść wówczas większe korzyści, bo mogę lepiej wyizolować czterogłowy jeżeli odpowiednio się ustawię na suwnicy

Kategoria Trening indoor

suchy
| 11:00 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Jak rozmawialiśmy o Tabacie, miałem na myśli wariant wykonywany na rowerze (czytałem o nim na blogu jakiegoś trenera) i tam chodziło o zmuszenie się do max wysiłku w 7-8 seriach 20sec przeplatanych 10s odpoczynkami. Nie wiem jak to wygląda na siłce.
marathonrider
| 09:27 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Ja myślałem, że w Tabacie chodzi o doprowadzenie się do skrajnego wysiłku. Jeżeli utrzymam aktualny cieżar to będę dalej wywijał po 18-20reps na serię, ale aby się dorżnąć będę musiał czekać do 5-6 serii i dopiero wtedy trening będzie działał jak powinien. Poza tym jak zacznę od 18reps to pobić ten wynik na zmęczeniu w 20sec to bajka. Łatwiej by było obrać ciężar na 15reps i walczyć o 16-18 w ostatnich seriach.
ziele477
| 18:55 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj W Tabacie nie możesz przesadzać z obciążeniem, poza tym w każdej serii powinieneś starać się zrobić jak najwięcej i powtórzeń a każda następna seria to dążenie do pobicia poprzedniej ilości powtórzeń

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycia