Dziurawy TMR

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Zapowiada się dziurawy maraton tej wiosny :). Niestety jakość drug w okolicach Trzebnicy pozostawia wiele do życzenia. Dzisiaj częściowy objazd dróg TMR w mocnej grupie pod wezwaniem. Niestety wczorajsze interwały wykonane o 19-20 dały mi się we znaki i 12h to za mało, aby wrócić do pełni formy. Dodatkowo zimna aura sprawiły, że nie szalałem w peletonie. Dwa trzy mocniejsze akcenty reszta na kole. Z grupą do rozwidlenia na Ludgierzowice - Złotów. Tempo nie było zabójcze, ale bardzo ciężko po wejściu na tętna z zakresu 3 strefy nogi mimo tylko lekko zwiększonego obciążenia paliły mnie niemiłosiernie. Stwierdziłem, że to jest bez sensu, bo i tak profitów z tego nie będzie. Na rozjeździe grzecznie obrałem azymut na Wrocław i na pograniczu 1 i 2 strefy wróciłem do Wrocławia.
Spostrzeżenia:
- palenie w nogach nie pozwoliło mi w pełni wykorzystać możliwości
- znowu za dużo piłem na trasie
- waga rano musiałem być odwodniony 84,2kg. Pewnie to też wpłynęło na dyspozycję
- 3 godziny snu i to pewnie wpłynęło na dyspozycję
- jeszcze biba alkoholowa noc wcześniej i ona pewnie wpłynęła na dyspozycję
- pochmurna pogoda i zimny wiatr też pewnie wpłynęły na dyspozycję