Rozjazd po treningu

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 0

Tak sobie dzisiaj jeździłem, gaworzyłem, ale przy okazji i przemyślałem to co wczoraj nadziałałem. Z perspektywy wczorajszego dnia bardzo żałuję, że nie pojechałem do Brodnicy na zabawę w grupie.
Maratony poza górskimi i chyba jednak dalej tym domowym trzebnickim raczej odejdą z mojego kalendarza. Wyjechałem się wczoraj jak nigdy, ale poza zmęczeniem i poczuciem dobrze wykonanej pracy brakuje tej szczypty satysfakcji z jazdy w grupie z ludźmi. Oglądania jak ten peleton żyje, reaguje, tasuje się. Odpuściłem Brodnicę na rzecz tempówki i dogorywki :). Pewnie inaczej bym to odbierał jakbym miał inną grupę :).

Dzisiaj rozjazd. Wyszedł długi czasowo, ale bardzo spokojnie przebiegł. Byłem do tego bardzo zmęczony co dodatkowo zbijało puls. Jeszcze nie zdarzyło mi się, abym po przejechaniu 21km na miejsce zbiórki czekając przy rowerze na resztę grupy wbił 50bpm ;).
Mam nadzieję, że odzyskam świeżość do środy. Jutro jak pozwoli organizm spróbuje skręcić coś szybkiego.

Dzisiaj powyżej 135bmp przez pierwsze dwie godziny trochę mnie przyduszało ;). Ostatnia godzina to już lekkie odblokowanie i jazda była zdecydowanie bardziej swobodna.

Trasa bez pewnych fragmentów, gdzie wyłączyłem omyłkowo garmina
%Hrmax niestety względem 204bpm. Nie będę miał w najbliższym czasie możliwości, aby to zaktualizować.