Szybka tempówka

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 1

Wpadłem dzisiaj na DSR w celu wykonania tempówki. Spóźniony wpadam na miejsce zbiórki już myślę, że po ptokach, a tu okazuje się, że inni też pospóźniani.
Dzisiaj ma być lekko, czyli - Plan tempówka
10 minut rozkręcenia i ogień :)
Dobre 50 minut orania podczas, których ponad 30 byłem na prowadzeniu. Tętno na zmianach 170-174bpm. Na górkach Doc postanawiał robić sobie interwały zza moich pleców :). Ja widząc, że po Alpach brakuje mi tzw. wybuchu mocy. Będzie trzeba zrobić kilka krótkich bardzo intensywnych treningów, aby rozbudzić organizm.
Średnia z pierwszej godziny jazdy 37,87km/h :). Biorąc pod uwagę, że pierwsze 10 minut to rozgrzewka po mieście i 3-4 razy na chwilę odpuszczaliśmy to całkiem przyzwoicie :).
Po doczłapaniu się do Wrocławia chłopaki uciekają się regenerować, a ja robię krótki rozjazd po mieście 62-68%Hrmax.

Wnioski:
- widzę poprawę mocy - jednak muszę popracować nad wytrzymałością siłową i pracą w strefie anaerobowej. Trochę brakuje mi tego typu aktywności po długich spokojnych dystansach
- tętno na zmianach 170-174. Na kole w zależności od tego ile chłopaki dawali mi wypocząć spadałem do 158-164bpm. Czyli całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę, że chłopaki dawali równie mocne zmiany
- robienie mocnego treningu bez porządnej 30-40minutowej rozgrzewki to pomyłka :)
- pod koniec łapały mnie mini skurcze - muszę powalczyć z magnezem