Leśne hasanie

Niedziela, 24 listopada 2013 · dodano: 24.11.2013 | Komentarze 2

Wysoko do Piotrka, bo jak zwykle spóźniony. 2-3 strefa na dojeździe do Pasikur. Tam okazuje się, że nikt nie przyjechał... Po drodze spotykamy Krzyśka, który nam uciekł i pojechał robić tempówki...
Hr max podczas zdobywania Piersna i akcent zaraz za Zawonią. Ten drugi mocniejszy element sprawił, że dobre 30minut dochodziłem do siebie jak przyszło nam jechać w terenie. Nigdy więcej... Dobra godzina zabawy w lesie.
Mięciutki powrót, gdzie jechało mi się już naprawdę super :). Iście jesiennie.

Nie zauważyłem jak startowałem, że garmin nie odpalił prędkości i brak przez to zapisu kilometrów/trasy. No nic:

Kategoria Trening outdoor

merxin | 13:50 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Nie dałem rady wpaść z Wami pojeździć, jeszcze ze 2 godz. dochodziłem do siebie, zresztą i tak widzę, że sporo szosy było to nie wyrobiłbym na 28-ce ;)
chris90accent
| 20:02 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj W gwoli wyjaśnienia, nie tempówki, a 100km po płaskim, czyli do Skarszyna, nawrotka i do Oławy
i spowrotem. 3h i 5min zabawy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawia